۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۶۶۴۰

آمریکا و سران مرتجع دولتهای عربی از جنایات اسرائیل حمایت می کنند

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست کودک کش در نوار غزه گفت: آمریکا و سران مرتجع دولتهای عربی هم در این جنایت به اسرائیل کمک می کنند.
آمریکا و سران مرتجع دولتهای عربی از جنایات اسرائیل حمایت می کنند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: آمریکا واسرائیل با آلت دست قرار دادن گروهک تروریستی داعش انواع خیانت ها و جنایتها را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام حسین نژادیان با تاکید بر شعار"هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" اعمال سران فتنه در سال ۸۸ و افرادی که ندانسته شعار "نه غزه نه لبنان" سر دادند را محکوم کرد.

وی با اشاره به روز ۱۱ مرداد شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری از رهبران مشروطه مشروعه گفت: مرحوم میرزای شیرازی در روستای سامرا با فتوای تحریم تنباکو باعث شکست انگلیس شد به گونه ای که حتی در دربار هم قلیانها را شکستند.

حسین نژادیان با اشاره به روز ۱۵ مرداد ماه بمباران هیروشیما توسط آمریکا خاطرنشان کرد: این جنایتکاران مدعی حقوق بشر در این بمباران بیش از ۱۶۲هزار نفر را کشته و مجروح کردند.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به سفر ریاست جمهوری در روز چهارشنبه هفته جاری به استان گفت: امیدواریم با تزریق بودجه های لازم جهت تکمیل پروژه های فرهنگی و عمرانی مشکلات مردم برطرف شود.

گفتنی است نمازگزاران در پایان با سردادن شعار"اسرائیل کودک کش نابود باید گردد"خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات این رژیم صهیونیست در غزه و حمایت آمریکا و جهان غرب از این جنایات را اعلام کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۰۴

29 Dec 2019